středa 20. ledna 2021

Koblihy jednohubky a brownie

Objednala jsem nový sendvičovač, už jsme měli jen jeden a pořád jsem ho vozila sem a tam. Nakonec, když jsme ho potřebovali byl na jiné adrese! 
Koupila jsem stejnou značku, jen ten původní je asi 15-20 let starý, má dokonce regulaci teploty a také několik výměnných desek. Ten nový regulaci teploty nemá, ale desek na výměnu má hodně :-)
Např. bublinky na jednohubky, tak jsem je pojmenovala já :-D, ale je to tak akorát jedno sousto.
Připravila jsem bezlepkové těsto na koblihy z jogurtu/tvarohu s kypřícím práškem. 
Po upečení jsme je buď obalili v mouč. cukru se skořicí nebo napíchli čokoládou.
Brownies jsem dělala ze směsi ze sáčku koupeného v Tesco, free from, osvědčený kus, jednoduchá příprava a výborná chuť. Jen jsem ho tentokrát nedala do hranaté formy, ale do osmi mufinových košíčků.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat