úterý 12. února 2019

Husa & věnečky

V pondělí jsem se dala na pomalé pečení husích stehen. Při teplotě necelých sto stupňů přikryté pevně alobalem jsem stehna pekla prakticky celou noc z pondělí na úterý, celkem asi 9 hodin.
V úterý odpoledne jsem pak slila komplet výpek, oddělila sádlo od šťávy, tu dala zpět na plech, vrátila jsem tam stehna a před podáváním půl hodiny nechala pod grilem opéct kůži dokřupava.
Jako přílohu jsem udělala bzl chlupaté knedlíky. Měla jsem obavu, zda se nerozvaří, ale kupodivu byly lepší než ty lepkové! A pak ještě červené zelí, sladkokyselé. 

A pro Aničku, aby v sobotu při masopustní zábavě náhodou netrpěla hlady, jsem upekla věnečky z odpalovaného těsta podle receptu paní Vladěny Halatové. Tentokrát se povedly na jedničku! Což se při posledním pokusu o bzl odpalované říct nedalo. Minule by byly vhodné na odpalování, ale místo golfových míčku :-o! Tak sláva, mám radost! Doufám, že jich pár do soboty vydrží, zítra si jich ale pár naplní! 




Žádné komentáře:

Okomentovat