pondělí 28. září 2020

Švestkový koláč

Na Lipnici máme švestku,  roste si podle svého, neprořezáváme jí, nijak není třeba, zatím, ji ošetřovat, přesto má lahodné plody. Dnes jsem upekla švestkový koláč. Základem je jogurtové těsto, kelímek bílého jogurtu, 3/4 kelímku cukru, 1,5 kelímku mouky, dala jsem Schar Univerzal napůl s Nutrifree Mix Per Pasta Frolla, jeden kypřící prášek, dvě vejce a necelou deci oleje. Jednoduše se vše rozmíchá a nalije na buď vymazaný a vysypaný pekáček nebo na pečicí papír, to jsem udělala já. Na těsto jsem vyskládala vypeckované švestky na výšku, vejde se jich tak na koláč daleko větší množství, je tak potom mokřejší a šťavnatější. Na drobenku jsem tu neměla mandlovou mouku, tak jsem použila trošku té Nutrifree a něco kaštanové, trochu cukru a másla, klasika. 


Žádné komentáře:

Okomentovat