úterý 26. ledna 2016

Zapečené palačinky se špenátem

K večeři jsem udělala bramboračku, ještě jsem měla v mrazáku houby od podzimu, ty dodají chuť i barvu, povedla se ;-)! Jako druhé jídlo si Anička objednala palačinky. Dělala jsem je z cca 1/3 tapiokové mouky, z 1/3 Schar B a 1/3 Mix It(směs proto,že jsem měla ode všech jen zbytek), přidala jsem několik vajec, trochu rozpuštěného másla, tekutina byla z poloviny mléko a z poloviny acidofilní mléko, trocha soli. Palačinky dělám od oka. Smažila jsem je na kokosovém oleji.
Na několik palačinek jsem položila plátek šunky, navrstvila špenát a zarolovala, naskládala do zapékací misky, posypala strouhaným sýrem a zalila rozšlehanými vejci s troškou mléka a zapekla.
Zbytek palačinek bylo s tvarohem, marmeládami a nutelou ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat