neděle 25. ledna 2015

Nedělní ledovka


Vzbudili jsme se do mrazivé neděle. Celou Lipnici pokryla ledovka. Dopoledne musel Michal odnést měl od včel, tak jsme vyrazili na procházku. Stoupali jsme lesem směrem k Lipnici, to ještě nebyl takový problém, ale po vstupu na zpevněné obecní komunikace, ač částečně posypané, to začalo. Michal s Aničkou neměli takový problém jako já, měla jsem trekingové boty, ale zřejmě nejsou určené na namrzlé cesty. Občas jsem se pokoušela jen tak stát na místě, nešlo to. Mohla jsem bruslit, ale moje boty nemají zoubky jako brusle ;-), tak to šlo jen jedním směrem, neměla jsem moc šanci si ten směr určit :-D.
Bylo lehce pošmourno, někde níž určitě mrholilo, tady padala ledová krupička. Hrad vypadal v mlze a ledu romanticky, možná by se dalo říct tajemně až strašidelně.
Udělali jsme po Lipnici kolečko, cesta zpět byla o dost rychlejší než cesta do kopce :-D

Ledová krusta leží všude, na každé střeše. Kolem poledne se trochu oteplilo, přestal foukat ledový vítr a padat krupice a ze střech sem tam sjede led. Dělá velký rámus a hukot. Meteorologové slibují mráz a sníh, doufám,že se rosničkáři tentokrát trefí, že letos bude sněhová pokrývka delší dobu, že si užijeme lyžování a sáňkování! 
Zimě zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat