sobota 13. února 2021

Mrazivý den

Když jsem šla v pátek večer spát, teploměr ukazoval -13,4°C :-o !! 

Probudili jsme se do mrazivého, ale slunečného rána. Po obědě jsme se šli projít, ušli jsme, podle mého "chytrého" telefonu 4,9km, není to moc, ale některá zamrzlá a zasněžená místa nám dala celkem zabrat :-o. Cestou zpět jsme u Ucha potkali, asi rodinku,  prostě tři osoby a dva psy, psi byli bez vodítek a byli poměrně agresivní, majitelé psů neteční. Doufám, že po nepříjemném ataku jednoho z psů nebudu mít nějaký následek. Potvora, chytil mě za lýtko a i přes dvoje kalhoty mi sedřel asi 2cm kůže :-(  Což jsem zjistila až doma, když jsem se šla převléknout :-(. I přes tuto nepříjemnost se mi procházka líbila, nefoukalo, svítilo sluníčko, byl to krásný zimní den!





2 komentáře:

  1. Pěkné fotky i texty. To je snad poprvé kdy vidím "blogovat" penzion. Já mám takhle tuhé mrazy spojené s tím, že si chodím zaplavat a trochu se "prohřát" na bazén. To samozřejmě letos nešlo, takže mám smolík, ale doufám, že brzy otevřou a půjdu si zaplavat. Plánujeme teď takovou svatební mikrocestu na léto, takže díky za tip na penzion, třeba se u vás objevíme. :)

    OdpovědětVymazat