pondělí 23. dubna 2018

Letní počasí

bylo a asi ještě pár dnů zůstane v celé střední Evropě. Dnes, podle předpovědi z min. týdne, mělo pršet, je jen pod mrakem, ale dnes už déšť nepředpovídají. Škoda, je sucho, sucho, sucho...
Po dvou týdnech jsem byla zase na Lipnici. Šourala jsem se přízemím a v sobotu se 2x prošla kolem domu. Chodit terénem, tak to ještě žádná sláva není, ale už se to lepší. 
Zřejmě mi vymrzly obě komule, na záhonu byly asi 5 let, nádherně kvetly, celé léto je obletovali motýli, zatím nenarašily. Alespoň mám důvod navštívit nějaké zahradnictví a koupit nové. Doufám, že nekoupím celou dodávku sazenic a pak nebudu vědět kam je dát :-D! 
Nejvíce času jsem strávila na terase. V sobotu jsme umyli nábytek, Michal přinesl slunečníky, v sobotu i neděli jsme grilovali.  
V neděli jsem sešla dolů na silnici a udělali jsme kolečko kolem rybníka a pak kopeček nahoru, to už bylo horší, už mám chodit bez holí i venku, tak jsem musela pečlivě vybírat kam šlápnu. :-)
Ta svěží zeleň čerstvých listů na stromech, rozkvetlé plané třešně, fialky a blatouchy, to je nádhera, ta příroda je prostě báječná!

Žádné komentáře:

Okomentovat