úterý 30. ledna 2018

Bramborový závin

Název je zavádějící, brambor tam moc není :-D! Na facebooku jsem už někdy dříve "lajkla" stránky ChcefClubu a občas se mi objeví nějaký nový receptík. Většinou na něj jen kouknu nebo ani to ne. Občas z receptu využiju nějaký nápad, ale tentokrát se mi tento receptík líbil, i když jsem udělala menší obměnu. 
Už ten upečený základ, brambory se strouhaným sýrem, už to bylo super.


Listový špenát s troškou cibulky a česneku, smíchaný s ricotou  a trochou gran moravia sýrem, no paráda! 

Tuhle směs jsem rozetřela na upečený bramborový základ, do středu jsem dala lososa bez kůže (protože lososa není nikdy dost, dala jsem dva kusy vedle sebe, bylo to moc, nešlo to pak smotat, tak "závin" putoval do zapékací misky, místo aby zůstal na plechu), lehce posypala další vrstvičkou sýra a tedy překryla, nezarolovala, pečeným základem, posypala ještě trochou sýra a dala zapéct do trouby. 

Chutnalo to skvěle, kdyby tam bylo méně lososa a šlo to zarolovat, tak to ještě k tomu vypadá výborně. Nevadí, příště dám méně náplně, snad se zadaří i pěkný vzhled!



Žádné komentáře:

Okomentovat