sobota 1. srpna 2015

Cukety

Dostala jsem dvě krásné cukety. Jednu žlutou, z té jsem uvařila polévku, jen tak na oliváč cibulku, trošku zesklovatět, na to několik posekaných česneků, pak na kostky cuketu, orestnout, osolit, zalít vodou, povařit, propasírovat. Podávala jsem s krutonky.
Z druhé, zelené, cukety jsem  udělala cukeťáčky, bramboráčky s větším podílem cukety než brambor.
Pro Aničku bez česneku, jen vejce, trochu smetany, BZL mouka, sůl.
Anička je miluje se zakyskou a  brusinkami.
Pro sebe jsem orestla ze zbytku cukety, trochu cibule, česneku, papriky a rajčat svou oblíbenou směs, trochu provensálského koření, soli a bílého vína.  Lehce podusit, aby se z vína odpařil alkohol, ale zůstla jeho chuť. Servírováno se zakyskou a toastem. ;-)
Dvě rychlé a jednoduché bezlepkové chuťovky!


Žádné komentáře:

Okomentovat