pondělí 1. června 2015

Příjezdová cesta,

záhony v zahradě, tráva a svah za domem, to vše vyžaduje pravidelnou péči (jako by to někdo nevěděl ;-).
Rostliny nám dělají radost, rozhodně se nedá říct, že by se jim nedařilo. Původně jsem měla obavy, jestli se bude květinám a keřům dařit, zda porostou, jsem ráda, že jsem se mýlila ;-)
Podél příjezdové cesty jsme vysadili plno keříků, některé jsou červenolisté, jiné panašované. Doufáme, že i těm se bude dařit a časem z nich bude opticky barevná hradbička mezi cestou a svahem.
Začínají kvést náprstníky, mám pocit, že je letos vše nějak dříve. Doma sklízíme už týden jahody. Co :-O, v květnu? Ano! Změny počasí jsou rok od roku znatelnější!

Za domem je miniaturní šeřík, o tom jsem si myslela, že poroste jako blázen, no, žádný rychlík to není, ale kvete. Ovšem máta jak poskočila, ani doma u Prahy takovou nemáme. Druhý šeřík, který je v záhonu pod terasou letos nekvetl, ale rostlina vypadá zdravě, tak třeba příští rok!


Žádné komentáře:

Okomentovat