pondělí 8. září 2014

Kulajda

Dávala jsem si pozor, abych nezapomněla fotit, nejsem na to zvyklá. Když vařím, tak vařím, ale neustále si oplachovat ruce a všechno dávat stranou a nechat na stole jen to, co chci fotit mi ještě moc nejde o stylizaci a kvalitě fotografií ani nemluvím. Ale protože se chci o BZL recepty podělit, tak se snažím jak to jde! ;-)
Včera jsem našli košík hub, večer jsem je očistila, ráno nasekala cibuli, orestovala na kousku másla a sádla, cca 1:1, přihodila pokrájené houby, tedy část, bylo jich mnoho, zbytek jsem povařila a dala je do mrazáku. Tak na cibuli jsem nasypala část hub a hezky je na cibulce restovala, osolila a okmínovala drceným kmínem. Poté jsem na tento základ nacedila vývar z hub, které jsem povařila do mrazáku, běžně to nedělám, ale bylo mi líto ho vylít, když se dal použít. Nakrájela jsem brambory na drobnější kostky, cca 1-1,5cmx1-1,5cm, přisypala do polévky, ještě dolila vodou, tekutiny bylo málo.Bylo třeba ještě přisolit. Po cca 10 minutách vaření byly brambory měkké, přilila jsem smetanu a v troše mléka rozmíchala trochu mouky a polévku zahustila. Nechala jsem ji chvilku povařit. Po vypnutí plotny a ustání varu jsem do polévky přilila trochu octa, nasypala sekaný kopr a lehce přisladila. S vejcem na měkko nebo ztraceným nemá chybu! 


           

Žádné komentáře:

Okomentovat