pondělí 9. listopadu 2020

Smetanová houbová omáčka

 hovězí maso, kynutý knedlík. Knedlík jsem dělala od oka ze směsi od nutrifree a schaer. Kupodivu se povedl, protože mi těsto prakticky nenakynulo. Riskla jsem to a dala knedlíky vařit, na pařáček na mokrý ubrousek.


Na omáčku jsem koupila kus hovězí loupané plece a kus kližky, obojí opekla vcelku v pekáčku ze všech stran, vyndala maso, vhodila cibuli, lehce zarestovala, vhodila, asi letos poslední lesní houby, orestovala, vrátila maso, přidala jsem drcený kmín, sůl a bílý pepř. Lehce podlila a dala do trouby. Nechala asi 2,5-3 hodiny péct. Občas omáčku promíchám, maso otočím, dle potřeby podliju a šup s tím zpět do trouby. Po upečení vyndám maso, rozkrájím na porce, do omáčky vliju smetanu, odvařím co se napeklo na boky. Někdy je řidší, tak lehce zahustím, ale obvykle to není potřeba :-) 



Žádné komentáře:

Okomentovat