úterý 5. února 2019

Kalamárny

Další dobrota, kterou jsme si tento týden doma uvařili jsou smažené kalamáry neboli olihně. Koupila jsem je v Makro. Vzala jsem ty největší, bylo jich deset kusů do kila. Čtyři kusy jsem nakrájela na kroužky a obalila v osolené mouce a v pivním těstíčku, které běžně používám na fish & chips, resp. na obalení tresky před smažením.
Druhou část jsem nechala jen obalené v mouce, do které jsem přidala trochu sušeného česnekového koření.
Zbylé asi naplním, možná orestnu trochu šalotky s česnekem a pokrájenými krevetami, přihodím pár ančoviček pro chuť, vedle si připravím na zbylé šalotce pár pokrájených oloupaných rajčat, trochu bazalky, česnek a osmahnuté plněné kalamáry do této omáčky přidám, možná chvíli podusím, ať se chutě promíchají!

Žádné komentáře:

Okomentovat