neděle 14. července 2019

Náročnější červenec

Červenec sice nezačal špatně, Anička byla na táboře spokojená a s Agi jsem se jela ve středu podívat do Pirny. 





Ovšem na Lipnici zůstaly Aničky trekové boty, tak jsem v pondělí prvního cestou z Lipnice zajela k Blaníku a Aničce boty odvezla. Než jsem odjela, byla v Lipnici silná průtrž s kroupami! Konečně trochu více sprchlo, zdá se, že kroupy u nás moc škody nenadělaly.

V pátek pátého byl nádherný večer, cestou z náměstí jsem se pokusila vyfotit západ slunce.

Nervozita z nadcházející Agátky operace byla znát u každého z nás. V neděli jsem Agi odvezla do nemocnice a v pondělí hned po operaci za ní zašla. Jak operace dopadla se pozná až za delší čas.


Za "vzorné chování" jí pustili domů už ve čtvrtek, tak jsme si k večeři udělali sushi. To můžeme mít hodně často, nepřejí se!



A protože zrají meruňky a meruňková marmoška je prostě nej, tak mi Anička pomáhala s vařením marmelády. První várka je hotová!







Žádné komentáře:

Okomentovat