neděle 15. října 2017

Babí léto

Krásné počasí uplynulého víkendu nás nenechalo v klidu.  V sobotu ráno jsem vyběhla do lesa pro pár houbiček do bramboračky, nakonec jsem za půl hodinky přinesla půlku košíku, to jsem si říkala, že jich vezmu pár jen do ruky, že nebudu nosit s sebou košík. Odpoledne jsme šli na druhou stranu Lipnice a přinesli jsme dva koše a ještě plnou mikinu :-D 
Na sobotu večer jsem měla super program, čistila jsem houby, něco jsme dali sušit, většinu jsem svařila a v neděli ráno dala mrazit. Na letošní zimu máme pěknou zásobu. 
Než jsem zaběhla na houbičky a uvařila oběd, šli se Michal s Aničkou podívat na výlov rybníka Metelky. Domů přinesli "výslužku", tři pěkné mladé pstroužky. Při výlovu vytáhli rybáři tohoto nádherného amura, byl 84cm dlouhý! 
 
V neděli bylo ještě lépe, ještě tepleji. I když byla pěkná rosa, vypravili jsme se přes Blatov do Kejžlice na oběd. Je to bez pár metrů pět kilometrů, za hodinku jsme tam.  Dali jsme si něco zvěřiny, poklábosili s milými lidmi a metelili zpět. 
V Kejžlici nás zaujala nová dopravní značka na polní cestě :-D, je u malého soukromého letiště.



Žádné komentáře:

Okomentovat