úterý 13. března 2018

Slunce a teplo

Když jsme v pátek přijeli do Lipnice, ještě ležel sníh. V sobotu jsme se probudili do slunečného rána, odpoledne bylo na slunci 16°C a skoro všechen sníh roztál.

V neděli slunce svítilo od rána,vzduch nádherně voněl jarem. Bez procházky to ani nešlo. Odpoledne jsme se prošli lesem nad domem. Není tam tolik bláta. S mým bolavým kolenem se mi v terénu hůře chodí, ale nenechala jsem si procházku ujít. 

Ještě v pátek večer ležel všude kolem sníh a v neděli po obědě jsem objevila první květy



2 komentáře:

  1. My jsme doma hodně teplomilní, takže nám vůbec teplo nebo vedro nevadí:-) Dokonce jsme na to vedro tak moc nastavení, že jsme si již teď v létě pořídili nové tepelné čerpadlo, abychom se připravili na zimu. Udělali jsme si také kalkulačku úspor za vytápění a potom to pro nás byla jasná volba.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to i já už se moc těším na to léto a také se hrozně moc těším na to, až si zapneme tu naši klimatizaci, kterou jsme si nechali udělat akorát teď před týdnem, abychom ji už měli připravenou na léto. Nechávali jsem si to dělat tu a hlavně proto, že to je s montáží zdarma :)

    OdpovědětVymazat