úterý 9. prosince 2014

"Osso Buco"

Osso Buco píšu v uvozovkách, protože mě napadlo ho udělat ve chvíli, kdy jsem nakupovala v Globusu maso a uviděla jsem plátky kližky s kostí, bohužel hovězí nikoli telecí.
Přesto nemělo chybu. Recept jsem obšlehla na blogu u gurmánky.
Trošku ho poupravila, aby bylo bez lepku a výsledek byl skvělý, tímto jí děkuji za recept!
Příprava je velmi jednoduchá, plátky masa jsem převázala, aby se nerozpadly, obalila v BZL mouce a opekla na olivovém oleji z obou stran, pak jsem maso vyndala a na zbytku oleje orestovala klasiku, cibuli, celer a mrkev, později přidala nasekaný česnek, po chvíli vrátila maso, osolila, lehce opepřila, přidala jsem něco koření, asi 4 nasekaná rajčata bez peciček, trochu bílého vína a protože jsem neměla vývar, jen jsem ho podlila trochou vody. Pak už jen dusila, kontrolovala, otáčela, koštovala a pomlaskávala si ;-)
S bramborovou kaší to byla prostě lahůdka!

1 komentář:

  1. v sobotu jsem na tu samou kližku v globusu taky koukala, ale nekoupila jsem ji, vzala jsem úplně přízemně koleno na Silvestra....alena

    OdpovědětVymazat