sobota 7. června 2014

Vernisáž na hradě

Včera v podvečer se na lipnickém hradě konala vernisáž květinového studia paní Krpálkové, pozvánka zde.
Přišlo se podívat obrovské množství lidí, bylo nádherné počasí.V interiérech hradu byly vystaveny hlavně svatební květinové vazby. Nefotilo se mi moc dobře, fotím jen na mobil, sály procházelo mnoho lidí, nebyly úplně nejlepší světelné podmínky, někde svítilo prudce slunce do oken, i  nasvícení bylo některých prostorách příliš silné.
Mně osobně se nejvíce líbila tato vazba, i dozdobení krbu zavěšenými květy bylo moc hezké

Všechny vazby byly nádherné, originální, jen škoda, že tak pečlivá a náročná práce brzy uvadne. Další vazby, které se mi celkem podařilo vyfotit
Součástí výstavy byla přehlídka svatebních šatů a vystoupení mažoretek, během přehlídky jsem nefotila, neměla jsem nejlepší místo, tak alespoň po skončení akce foto z nádvoří

Byl to příjemně strávený páteční večer po pětidenním pracovním maratonu

Žádné komentáře:

Okomentovat